Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074023613
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem.

Dostupnost: SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
380 Kč
266 Kč
380 Kč
266 Kč
Anotace

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 18.09.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 21.5 x 30.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.63 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 112
ISBN 978-80-7402-361-3
EAN 9788074023613
Interní kód 0280138
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny