Castrol EDGE Titanium C3 5W-30, 4L
Motorový olej, syntetický, balení 4 litry, specifikace: SAE 5W-30, ACEA C3, API SN, MB-Approval 229.31/ 229.51, BMW LL-04, Dexos2®, Renault RN0700/ RN0710, VW 502 00/ 505 00/ 505 01
SAE | 5W-30 |
---|---|
Balení | 4 litry |
Třída viskozity podle SAE | 5W-30 |
Uvolnění výrobce | GM dexos2� superse |
Uvolnění výrobce | MB 229.31 |
Uvolnění výrobce | MB 229.51 |
Uvolnění výrobce | Renault RN 0700 |
Uvolnění výrobce | Renault RN 0710 |
Uvolnění výrobce | VW 505 00 |
Uvolnění výrobce | VW 505 01 |
Specifikace | ACEA Light Duty C3 |
Specifikace | API Diesel CF |
Specifikace | API Gasoline SN |
Olej | Syntetický olej |
Viskozitní třída SAE | 5W-30 |
Typ kontejneru | Láhev |
Obsah [litr] | 4 l |
Castrol EDGE Titanium C3 5W-30, 4L
Dnešní motory neustále posouvají hranice technologií a konstrukčního zpracování.
Jsou menší a vysoce efektivní, aniž bypadl za oběť jejich výkon.
Prostřednictvím většího tlaku kladou pokročilejší motory větší zátěž i na oleje.
Intenzivní tlaky pak způsobují tření, které může spotřebovat až 10 % výkonu motoru.
Olej Castrol EDGE s patentovanou technologií Fluid TITANIUM transformuje svou strukturu, díky čemuž je pod tlakem ještě silnější, zabraňuje vzájemnému kontaktu kovových ploch a snižuje tření.
Tím zajišťuje maximální výkon motoru, když je ho nejvíce potřeba.
Použití
Castrol EDGE 5W-30 C3 je vhodný pro použití v benzínových a dieselových vozidlech, pro která výrobce doporučuje: ACEA C3, API SN/CF 5W-30.
*GM dexos2TM: supersedes GM-LL-B-025 and GM-LL-A-025 : GB2E0209082
Výhody
Castrol EDGE 5W-30 C3 s technologií Fluid TITANIUM je přirozenou volbou pro řidiče, kteří očekávají maximální výkon motoru v dnešních moderních vozidlech, což vyžaduje vysokou úroveň ochrany a výkonnější oleje.
Transformuje se tak, aby odolával nejvyššímu tlaku a chránil váš motor
Snižuje tření omezující výkon za všech rychlostí a stavů motoru
Nezávisle testováno při nejvyšších standardech prokázaného výkonu
Doporučují přední světoví výrobci aut
Chrání motor po celý interval výměny oleje, a to i při extrémní zátěži.