Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
od Ozturk, Assistant Professor Ahmet Bulent, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA);Hancer, Professor Murat, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA)
1211 Kč
Předpokládané datum expedice do 7-9 pracovních dní
Ceny jsou uvedeny s DPH.
Digital marketing and online social media platforms have become the cornerstones to the success of places and accommodation. This edited volume investigates the current status of digital marketing and social media utilization by both travellers and service providers and explores future digital marketing and social media research trends.
Chcete se nás na něco zeptat? Rádi Vám odpovíme, napište nám!
Jazyk: | Angličtina |
Nakladatel: | |
ISBN / EAN | 9781911635482 / 9781911635482 |
Vydáno v: | Velká Británie |
Autor: | Ozturk, Assistant Professor Ahmet Bulent, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA) a Hancer, Professor Murat, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA) |
Rozměry: | 154 x 235 x 17 |
Rok vydání: | 2022 |
Počet stran: | 256 |
Formát: | Paperback / softback |
Váha (g): | 378 |
Stran: | 256 stran, 40 Figures |
Illustrace: | 40 Figures |
Řada: | Advances in Tourism Marketing |
Chcete knihu zdarma? Napište zde recenzi. Každý měsíc vybereme 5 recenzí a jejich autorům zašleme knihu jako dárek...