Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations

Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations

od Ozturk, Assistant Professor Ahmet Bulent, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA);Hancer, Professor Murat, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA)

1211

ks

Předpokládané datum expedice do 7-9 pracovních dní

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Detailní informace

Digital marketing and online social media platforms have become the cornerstones to the success of places and accommodation. This edited volume investigates the current status of digital marketing and social media utilization by both travellers and service providers and explores future digital marketing and social media research trends.


Další údaje o Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations

Jazyk:Angličtina
Nakladatel:
ISBN / EAN9781911635482 / 9781911635482
Vydáno v: Velká Británie
Autor: Ozturk, Assistant Professor Ahmet Bulent, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA) a Hancer, Professor Murat, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA)
Rozměry: 154 x 235 x 17
Rok vydání: 2022
Počet stran: 256
Formát: Paperback / softback
Váha (g): 378
Stran: 256 stran, 40 Figures
Illustrace: 40 Figures
Řada: Advances in Tourism Marketing

Chcete knihu zdarma? Napište zde recenzi. Každý měsíc vybereme 5 recenzí a jejich autorům zašleme knihu jako dárek...

Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations

  Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Obrovská nabídka více jak 5.000.000 knih Rychlé a levné doručení Ceny bez skrytých poplatků

Košík:

0

Přihlásit | Registrace

KATEGORIE SLEVY

Nabídka učebnic a papírenských potřeb  ~  Slevy knih až 40%  ~  Přehled cen dopravy

Zákaznická linka

381 214 697
8:00 - 14:00 hod