Menu
košík
0
kategorie
Knihy
Vysekalová, Jitka - Psychologie reklamy

Vysekalová, Jitka - Psychologie reklamy

0% (0 hodnocení)
Jazyk: český
Počet stran: 360
Rok vydání: 2023
Vazba / Podoba: Pevná bez přebalu lesklá
Sortiment:
Nakladatelství: GRADA Publishing, a.s.
447 Kč
Skladem
ks
katalogové číslo: 0414858
EAN: 9788027136544
e-shop:
Vydavatel:GRADA Publishing, a.s.
cena bez DPH:447 Kč
cena vč. DPH:447 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Jazykčeský
Rok vydání2023
AutorVysekalová, Jitka
Vazba / PodobaPevná bez přebalu lesklá
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze