katalogové číslo: | 0414858 |
EAN: | 9788027136544 |
e-shop: | |
Vydavatel: | GRADA Publishing, a.s. |
cena bez DPH: | 447 Kč |
cena vč. DPH: | 447 Kč |
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Jazyk | český |
---|---|
Rok vydání | 2023 |
Autor | Vysekalová, Jitka |
Vazba / Podoba | Pevná bez přebalu lesklá |