Global Business Etiquette: A Guide to International Communication and Customs

Autor: 
Vazba: 
Pevná vazba
Počet stran: 
229
Business people who work internationally or work with people who are international need to know how to act before they can get the business--and keep it. Proper business communication includes everyth ...Celý popis
2 001,00 Kč

Podrobné informace

Více informací
ISBN9780313397172
AutorMartin Jeanette
VydavatelPraeger Frederick A
VazbaPevná vazba
Rok vydání2012
Počet stran229

Popis knihy

Business people who work internationally or work with people who are international need to know how to act before they can get the business--and keep it. Proper business communication includes everything from emails to eye contact, and the rules of what is "right" in other countries can be daunting to navigate.

Global Business Etiquette: A Guide to International Communication and Customs, Second Edition provides critical information that businesspeople--both for men and women--need to understand the dynamics of cross-cultural communication, avoid embarrassing and costly gaffes, and succeed in business outside of the United States. Topics covered in this indispensible resource include conversation topics that are considered appropriate for different situations
how to make a positive good impression
dress and travel
attitudes toward religion, education, status, and social class
and cultural variations in public behavior. Information is provided about the United States at the end of each chapter about the ten countries that Americans do the most business with to benefit international readers.

Proč nakupovat na Enbooku?

  1. velký výběr

    Velký výběr

    Nabízíme miliony knih v angličtině. Od beletrie až po ty nejodborněji odborné.

  2. poštovné zdarma

    Poštovné zdarma

    Poštovné už od 54 Kč a při objednávce nad 1499 Kč doprava na pobočku Zásilkovny zdarma.

  3. skvělé ceny

    Skvělé ceny

    Ceny knih se snažíme držet při zemi a vždy pod cenou doporučovanou vydavatelem, aby si je mohl koupit opravdu každý.

  4. online podpora

    Online podpora

    Můžete využít online chatu, emailu nebo nám zatelefonovat.

  5. osobní přístup

    Osobní přístup

    Nejdůležitější je pro nás Vaše spokojenost. Prodáváme knihy, protože je milujeme. Nejsme žádní nadnárodní giganti, ale poctivá česká firma.