Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Profesionální výplach motoru se 100% účinností BG 109 EPR 325 ML

BG109

Nový produkt

Profesionální výplach motoru, manuálních převodovek a diferenciálů se 100% účinností pro benzínové a naftové motory. Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek.

 

Více informací

Skladem u dodavatele, odesíláme zpravidla kolem 1-2 pracovních dní od objednání.

303,00 Kč s DPH

Více informací

BG 109 EPR 325 ml


Profesionální výplach motoru, manuálních převodovek a diferenciálů se 100% účinností pro benzínové a naftové motory.
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Je nástupcem produktu BG 105, díky modifikaci dokáže aktivně čistit manuální převodovky, diferenciály a motorovou část od měkkých úsad. Po aplikaci produktu BG 109 v převodovkách a diferenciálech je nutné provést výplach vnitřního prostoru pomocí převodového oleje, aby se minimalizovalo zbytkové množství prduktu BG 109 uvnitř převodovky  či diferenciálu.

Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

Dávkování BG 109 EPR:

Jedno balení BG 109 325 ml je vhodné na 4–6 litrů oleje v motoru. Před výměnou motorového oleje přidejte jedno balení do starého oleje. Motor po nalití BG 109 opět nastartujte a ponechte ho běžet na cca 1300 otáčkách po dobu 30 minut. Postup je stejný pro benzínový i naftový motor.

Základní postup aplikace:


  1. krok: pomocí měrky oleje zjistit hladinu oleje, pokud je po horní rysku, tak musíte olej částečně upustit, případně odsát a nalít do starého oleje přímo do motoru 1 balení BG 109 - EPR 325 ml
    2. krok: vezměte si klacík nebo tyčku dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si cca 1300 otáček elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny
    3. krok: nechte motor na zvýšené otáčky cvakat 30min
    4. krok: po uplynutí 30 min co nejdříve olej vypusťte (pochopitelně vyjměte i starý olejový filtr)
    5. krok: nalijte cca 1 litr oleje nového
    6. krok: nalijte BG 112 325ml (naftový motor) nebo BG 115 325ml (benzínový motor)
    7. krok: dolijte olej, aby byl v cca 1/2 - 2/3 rysky
    8. krok: nechte nastartované 5-10 min, ať se vše promísí, zkontrolujte hladinu a vezměte auto na krátkou projížďku volným tempem cca 10 km, pak už můžete motor plně zatížit.
    9. krok: nezapomeňte v rámci dekarbonizace motoru i zdekarbonizovat palivovou soustavu, a to pomocí BG 245 (pro naft. motory) nebo pomocí BG 208 44K (pro benzínové motory). Systém motoru a paliva jde v ruku v ruce a má mezi sebou úzkou funkční souvislost.

Pravidla použití BG 109:

  • Ideálně aplikovat do ohřátého motoru.
  • S autem se během aplikace nesmí jezdit. Nevadí volný přesun pár metrů na zdviž, ale někteří uživatelé mají v plánu BG 109 nalít do oleje a s autem si dát projížďku - opravdu to nedělejte - zvolená chemie snižuje výrazně mazání motoru a tato myšlenka by Vás mohla stát více, než si myslíte.
  • Po ukončení 30 minutového procesu náplň co nejdříve vypusťte z motoru, nezapomeňte otevřít nálevové víčko motoru, povytáhnout měrku oleje a vyjmout starý olejový filtr. V případě, že neplánujete vícefázovou dekarbonizaci, tak nechte olej opravdu důkladně odkapat, jelikož každá část původní náplně Vám pak okamžitě kontaminuje z části náplň novou. Doporučuji i optickou kontrolou zjistit umístění výpustního šroubu a auto na zdviži nechat odborně před zvednutím mírně naklonit po sklonu výtoku, čímž zajistíte maximální vypuštění staré náplně z vany motoru.
  • V případě použití k čištění diferenciálů nebo manuálních převodovek nalijte cca 50 ml BG 109 na 1L převodového oleje. Plní se do původního oleje. Aditiv BG 109 nalijte plnícím otvorem do převodovky či diferenciálu, proveďte krátkou jízdu bez vysokého namáhání. Po návratu kompletně celou náplň vypusťte, poté použijte cca 1 litr na dodatečný proplach k dočištění převodového ústrojí, teprve po kompletním odtečení veškeré náplně uzavřete vypouštěcí otvor a převodovku či diferenciál napusťte novým olejem s přidáním aditiva BG 328.

19 dalších produktů ve stejné kategorii:

Ke stažení