10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11217938

Eva Jaderná: Moderní retail marketing

Eva Jaderná: Moderní retail marketing

Autor: Eva Jaderná
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. Celý popis
Ušetříte 162 Kč 296 Kč
134 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Ušetříte 162 Kč 296 Kč
134 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

10.6.2024 na výdejním místě
10.6.2024 - 11.6.2024 na vaší adrese

Popis

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

  • Datum vydání: 01. 11. 2021
  • Počet stran: 240
  • ISBN: 978–80–271–1384–2
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá