10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11320491

Jaroslava Kynclová: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Jaroslava Kynclová: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu. Celý popis
182 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
182 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

29.5.2024 na výdejním místě
29.5.2024 - 30.5.2024 na vaší adrese

Popis

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
  • Datum vydání: 01. 09. 2009
  • Počet stran: 152
  • ISBN: 978–80–7373–061–1
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá