. Živnostníci, start-upy, malé a střední firmy si často řeší výběr nových parťáků sami. Nemají, anebo nechtějí dávat, peníze personálním agenturám za jejich služby, protože právě tučné faktury jsou nepříjemný zásah do rozpočtu, a ještě k tomu bez pocitu jistoty. Proto sází na svou kartu a hledají lidi na vlastní pěst. Objevuje se však mnoho úskalí na trnité cestě za získáním toho správného člověka do svého týmu. Často jde o slabý marketing pozice, nepříliš dobré pojmenování, co od nového člověka... Celý popis

Koupit za 199 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

. Živnostníci, start-upy, malé a střední firmy si často řeší výběr nových parťáků sami. Nemají, anebo nechtějí dávat, peníze personálním agenturám za jejich služby, protože právě tučné faktury jsou nepříjemný zásah do rozpočtu, a ještě k tomu bez pocitu jistoty. Proto sází na svou kartu a hledají lidi na vlastní pěst. Objevuje se však mnoho úskalí na trnité cestě za získáním toho správného člověka do svého týmu. Často jde o slabý marketing pozice, nepříliš dobré pojmenování, co od nového člověka čekají, a i když už tohle projde, kámen úrazu se projeví u pohovoru, kdy kandidát říká jedno, ale nakonec se bohužel ukáže „to druhé“. Kniha Výběr lidí selským rozumem vám ukáže celý proces náboru od A do Z. Tedy od zjištění, že chete nového kolegu, přes vybudoání pozice, marketingu, vyhodnocení životopisů, vedení pohovorů, výběru toho nejvhodnějšího kandidáta a jeho zapracování do týmu. Zjistěte na co si dát pozor, čeho využít ve svůj prospěch, a především jak dlouhodobě uspět při výběru lidí a tím získat na trhu podstatný náskok.
Zobrazit více

Parametry

Autor Greenberg Charlie, Greenberg Markéta