Za 35 let rozvoje a terapeutické praxe Roland Liebscher-Bracht a Dr. Med Petra Brachtová vyvinuli jedinečnou, účinnou metodu proti bolesti kolenou. V této knize se dozvíte, jak bolesti kolenou v mnoha případech vznikají a proč běžné terapie často trvale nepomáhají, jak je možné, že díky metodě Liebschera a Brachtové máte opravdovou šanci se bolestí konečně zbavit, jak se pomocí speciálně vymyšlených cviků Liebschera a Brachtové, vhodnými fasciálními masážemi a léčebnou osteopresurou můžete sami... Celý popis

Koupit za 295 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Za 35 let rozvoje a terapeutické praxe Roland Liebscher-Bracht a Dr. Med Petra Brachtová vyvinuli jedinečnou, účinnou metodu proti bolesti kolenou.

V této knize se dozvíte, jak bolesti kolenou v mnoha případech vznikají a proč běžné terapie často trvale nepomáhají, jak je možné, že díky metodě Liebschera a Brachtové máte opravdovou šanci se bolestí konečně zbavit, jak se pomocí speciálně vymyšlených cviků Liebschera a Brachtové, vhodnými fasciálními masážemi a léčebnou osteopresurou můžete sami úspěšně léčit, jak časté bolesti kolenou účinně omezíte a zůstanete bez bolesti až do vysokého věku.

10 KROKŮ K OPTIMÁLNÍMU CVIČEBNÍMU PROGRAMU

-
Vyzkoušejte postupně všechny uvedené techniky. Zaznamenejte si, jak se během každé z nich a po ní cítíte.

-
Začněte svůj program cviky a aplikacemi, které jsou pro vás snadné a uleví vám od bolesti hned na začátku.

-
Pravidelně cvičit šest dní v týdnu.

-
Nejlepší je používat všechny tři techniky denně. Doporučujeme cvičit ráno a večer provádět masáž a osteopresuru.

-
Propojte terapii s ranní (vstávání, koupání...) a večerní rutinou (sledování televize, povídání...). Pokud to budete dodržovat čtrnáct dní, stane se i cvičení rutinou a bude pro vás stále snazší.

-
Začněte se spíše kratším programem, který určitě dodržíte. Pokud jej nedokážete plnit pravidelně, okamžitě jej snižte.

-
Omezte svůj ranní program na 15, maximálně 20 minut. Je to pro vás příliš dlouhá doba? Začněte s pěti minutami! Lepší je cvičit kratší dobu a pravidelně než dlouho a nepravidelně.

-
Pokud vám čas nestačí na celý program, cvičte polovinu z něj vždy tři dny nebo třetinu ve dvou dnech.

-
Experimentujte s různými denními postupy (přestávka na oběd, změna místa atd.).

-
S rostoucí flexibilitou zkoušejte náročnější varianty – a těšte se ze svých pokroků.

Samoléčba bolestí kolenou METODOU LIEBSCHER & BRACHT:

-
Poznejte skutečné příčiny bolestí kolenou

-
Skoncujte s pocitem bezmoci

-
Rozvíjejte důvěru v zacházení s vlastním tělem.

-
Ulevte si od bolesti kolenou sami a natrvalo

-
Vraťte se do formy a rozhýbejte se

-
Získejte novou chuť do života a kvalitu života

-
Vybudujte sílu a pružnost nohou

-
Najděte konečně opět zálibu ve sportu

-
Zůstaňte bez bolesti kolenou až do vysokého věku
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2023
Nakladatelství Knihy Kazda
Autor Petra Brachtová, Roland Liebscher-Bracht
Počet stran 128
Výrobce Kazda
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 330 gramů
ISBN 978-80-7670-139-7
Zobrazit více parametrů