Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí část knihy, je zaměřena... Celý popis
Koupit za 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing 6 vydání - Armstrong Gary;Kotler Philip
Doprava:
69 Kč
Skladem
999 Kč
Koupit za 999 Kč
Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary
Doprava:
79 Kč
Skladem
989 Kč
Koupit za 989 Kč
Marketing
Doprava:
79 Kč
Skladem
929 Kč
Koupit za 929 Kč
Popis
Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti.
Parametry
Autor | Armstrong, Gary |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2004 |
Výrobce | GRADA |
Počet stran | 856 |