Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři. VÍCE JAK 2500 HESEL POKRÝVÁ VŠECHNY DŮLEŽITÉ OBLASTI MARKETINGU A PŘÍBUZNÝCH OBORŮ: marketing management reklama podpora prodeje public relations direct marketing průzkum trhu prodej Za českým termínem je uveden anglický ekvivalent.... Celý popis

Koupit za 390 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři.
VÍCE JAK 2500 HESEL POKRÝVÁ VŠECHNY DŮLEŽITÉ OBLASTI MARKETINGU A PŘÍBUZNÝCH OBORŮ:
marketing management
reklama
podpora prodeje
public relations
direct marketing
průzkum trhu
prodej
Za českým termínem je uveden anglický ekvivalent. Uživatel se tak lehce seznámí s oběma jazykovými mutacemi. Výklad za heslem vás bude srozumitelně informovat, k čemu se marketingový pojem váže a kdy a jak bývá v praxi používán. Navíc vám poskytne i odkaz na pojmy, které s daným heslem souvisejí. Získáte tak lehce a rychle komplexnější přehled i vědomosti.
Zobrazit více

Parametry

Autor Mark N. Clemente
Jazyk české
Rok vydání 2004
Výrobce COMPUTER PRESS
Počet stran 366