Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a... Celý popis
Koupit za 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategický marketing - Strategie a trendy - Jakubíková Dagmar
Doprava:
79 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Doprava:
zdarma
Skladem
459 Kč
Koupit za 459 Kč
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Doprava:
88 Kč
Skladem
414 Kč
Koupit za 414 Kč
Popis
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy.
Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2013 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Jakubíková Dagmar |
Počet stran | 368 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Pevná s přebalem lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 750 gramů |
ISBN | 978-80-247-4670-8 |