skladem:ano Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce... Celý popis
Koupit za 1 553 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Barum Bravuris 5 HM 205/55 R16 91 H Letní
Doprava:
109 Kč
Skladem
1 553 Kč
Koupit za 1 553 Kč

Barum BRAVURIS 5HM 205/55 R16 91 H Letní
Doprava:
243 Kč
Skladem
1 398 Kč
Koupit za 1 398 Kč

Barum 205/55R16 91H BRAVURIS 5HM
Doprava:
zdarma
Skladem
1 537 Kč
Koupit za 1 537 Kč

Barum BRAVURIS 5HM 205/55 R16 H91
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 512 Kč
Koupit za 1 512 Kč

205/55R16 91H, Barum, BRAVURIS 5 HM
Doprava:
zdarma
1 952 Kč
Koupit za 1 952 Kč
Popis
skladem:ano
Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce a způsobují lepší jízdní stabiitu při vyšší stupni ojetí. Zároveň pneumatika dostala novou směs, která zaručuje vyšší přilnavost na mokrém povrchu, jízdní stabilitu a přesnost jízdy. Krajní bloky dostaly jiný sklon místo drážek se zkosením, mají hrany celkový sklon. Došlo ke snížení valivého odporu. Bohužel ale zároveň došlo ke zhoršení odolnosti vůči aquaplaningu vůči třetí generaci. Popravdě to se mi moc nelíbí. Sice došlo ke zkrácení brzdné dráhy, ale ta zase není tak směrodatná, protože tam závisí i na zbytku auta. Ale odolnost vůči aquaplaningu je čistě jen a jen o pneumatikách. A tohle podle mě není krok dobrým směrem, Sice se zvýšila výdrž, snížila hlučnost, Brzdná dráha na mokru je lepší o 1%, na suchu o 3%, ale aquaplaning je horší o 2%, Pneumatika se bude vyrábět od 15" do 21" velikostech
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)
Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce a způsobují lepší jízdní stabiitu při vyšší stupni ojetí. Zároveň pneumatika dostala novou směs, která zaručuje vyšší přilnavost na mokrém povrchu, jízdní stabilitu a přesnost jízdy. Krajní bloky dostaly jiný sklon místo drážek se zkosením, mají hrany celkový sklon. Došlo ke snížení valivého odporu. Bohužel ale zároveň došlo ke zhoršení odolnosti vůči aquaplaningu vůči třetí generaci. Popravdě to se mi moc nelíbí. Sice došlo ke zkrácení brzdné dráhy, ale ta zase není tak směrodatná, protože tam závisí i na zbytku auta. Ale odolnost vůči aquaplaningu je čistě jen a jen o pneumatikách. A tohle podle mě není krok dobrým směrem, Sice se zvýšila výdrž, snížila hlučnost, Brzdná dráha na mokru je lepší o 1%, na suchu o 3%, ale aquaplaning je horší o 2%, Pneumatika se bude vyrábět od 15" do 21" velikostech
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)