Okno na střechu obytného vozu nebo karavanu Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, s roletou, bez ventilaceStřešní okno Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, zabraňuje přístupu vzduchu a slunečního světla do obytného vozu nebo karavanu. Vnitřní rám je vybaven roletou a síťkou proti hmyzu. Horní kryt disponuje dvojitým akrylovým povlakem. Okno je bez nucené ventilace, která zabraňuje hluku okna při jízdě vozidla nebo přívěsu.K montáži střešního okna je potřeba montážní sada pro konkrétní tloušťku střechy,... Celý popis

Koupit za 2 856 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Okno na střechu obytného vozu nebo karavanu Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, s roletou, bez ventilaceStřešní okno Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, zabraňuje přístupu vzduchu a slunečního světla do obytného vozu nebo karavanu. Vnitřní rám je vybaven roletou a síťkou proti hmyzu. Horní kryt disponuje dvojitým akrylovým povlakem. Okno je bez nucené ventilace, která zabraňuje hluku okna při jízdě vozidla nebo přívěsu.K montáži střešního okna je potřeba montážní sada pro konkrétní tloušťku střechy, která je dostupná v příslušenství tohoto produktu.Klíčové vlastnosti střešního okna Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, s roletou, bez ventilace:Vnitřní rám má moskytiéru a zatemňovací roletu.Zamezuje hluku při jízdě.Horní kryt má dvojitý akrylový povlak.Okno nemá nucené větrání.K montáži je potřeba doobjednat příslušný montážní sadu.Je nastavitelné do dvou pozic.Maximální úhel otevření je 50°.Parametry střešního okna Dometic Micro Heki, 280 × 280 mm, s roletou, bez ventilace:rozměry výřezu: 280 × 280 mmtloušťka střechy: 23–42 mmpro: obytný vůz, karavannucená ventilace: nebarva rámu: krémově bílá (RAL 9001)rozměry balení: 46 × 39,5 × 17 cmhmotnost: 1,7 kgCo je to nucená ventilace? Nucená – někdy také permanentní ventilace – je malý průduch, většinou po celém obvodu okna, kterým dovnitř neustále proudí vzduch. U oken bez permanentní ventilace je tento průduch ucpaný plochým těsněním. Přítomnost těsnění zabraňuje nepřerušenému průchodu vzduchu a brání tak průběžné ventilaci, na druhou stranu zajišťuje nehlučný odpor vzduchu za jízdy i minimalizaci tepelných ztrát.
Zobrazit více