Celoodpružené horské elektrokolo Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti na dostupnějším hliníkovém rámu. Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete. Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb... Celý popis
Koupit za 89 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Celoodpružené horské elektrokolo Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti na dostupnějším hliníkovém rámu.
Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete.
Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
Hlavový úhel, optimalizuje trakci, stabilitu a kontrolu v zatáčkách. Níže položený střed a menší odsazení vidlice ještě zvyšují stabilitu v drsném terénu. Úhel hlavy lze navíc ještě přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.
Pro větší obratnost je z výroby kolo dodáváno ve smíšené geometrii “mullet”, kdy 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý průchod v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování i na technických trailech. Pokud dáváte přednost rychlosti a výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip v čeou zadní stavby a namontovat velké kolo.
Pomocí integrovaného operačního systému můžete ovládat bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, dojezdem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem pro jezdce. Je jako neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jet dál, cítit se silnější a více se bavit.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2
Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční plynulostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je až dvojnásobná podpora vašeho úsilí.
POKRAČUJTE V ZÁBAVĚ DÉLE
Levo SL Alloy se vyznačuje prémiovou, vysoce kvalitní a hladce integrovanou 320Wh baterií. V kombinaci s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy v délce až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší vyjížďky stačí dokoupit a připojit 160Wh přídavnou baterii a kabel do košíku na láhev – pro o 50 % větší dojezd.
MASTERMIND TCU
Nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojuje kolo, operační systém Turbo OS a aplikaci Specialized s jezdcem, který vše vidí a ovládá na chráněném a snadno viditelném displeji. Díky MicroTune je možné jemné doladění úrovní výstupního výkonu v reálném čase na dosah ruky, pro ještě lepší optimalizaci správy dojezdu a výkonu.
SPECIALIZED APP
Levo SL Alloy se plně integruje s aplikací Specialized pro chytré telefony a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami, že vám baterie nevystačí na celý naplánovaný výlet a pomocí Turbo System Auto-Lock můžete systém uzamknout a ochránit proti zlodějům.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a odolný hliníkový rám ze slitiny M5 se zdvihem 150 mm
- Odpružená vidlice Fox se zdvihem 160 mm (150 mm u velikosti S1)
- Smíšená geometrie mullet s 27.5 palcovým kolem vzadu a 29 palcovým kolem vpředu
- Možnost jedniduchým obrácením flipchipu v zadní stavbě přizpůsobit geometrii pro obě 29 palcová kola
- Výkonný a lehký motor Specialized SL 1.2 (50Nm/320W)
- Ovládání systému a čtení dat na displeji na horní rámové trubce
- Integrovaná 320 Wh baterie pro 5h podpory v režimu ECO
- Možnost dokoupit přídavnou baterii 160 Wh
- Nastavitelný hlavový úhel
- Odolné komponenty řazení a pohonu Sram NX Eagle 1x12
- Výkonné čtyřpístkové hydraulické brzdy SRAM Code R
- Teleskopická sedlovka pro lepší práci s těžištěm na technicky náročných trailech
- Úložiště SWAT v hlavové trubce
Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete.
Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
Hlavový úhel, optimalizuje trakci, stabilitu a kontrolu v zatáčkách. Níže položený střed a menší odsazení vidlice ještě zvyšují stabilitu v drsném terénu. Úhel hlavy lze navíc ještě přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.
Pro větší obratnost je z výroby kolo dodáváno ve smíšené geometrii “mullet”, kdy 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý průchod v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování i na technických trailech. Pokud dáváte přednost rychlosti a výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip v čeou zadní stavby a namontovat velké kolo.
Pomocí integrovaného operačního systému můžete ovládat bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, dojezdem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem pro jezdce. Je jako neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jet dál, cítit se silnější a více se bavit.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2
Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční plynulostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je až dvojnásobná podpora vašeho úsilí.
POKRAČUJTE V ZÁBAVĚ DÉLE
Levo SL Alloy se vyznačuje prémiovou, vysoce kvalitní a hladce integrovanou 320Wh baterií. V kombinaci s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy v délce až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší vyjížďky stačí dokoupit a připojit 160Wh přídavnou baterii a kabel do košíku na láhev – pro o 50 % větší dojezd.
MASTERMIND TCU
Nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojuje kolo, operační systém Turbo OS a aplikaci Specialized s jezdcem, který vše vidí a ovládá na chráněném a snadno viditelném displeji. Díky MicroTune je možné jemné doladění úrovní výstupního výkonu v reálném čase na dosah ruky, pro ještě lepší optimalizaci správy dojezdu a výkonu.
SPECIALIZED APP
Levo SL Alloy se plně integruje s aplikací Specialized pro chytré telefony a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami, že vám baterie nevystačí na celý naplánovaný výlet a pomocí Turbo System Auto-Lock můžete systém uzamknout a ochránit proti zlodějům.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a odolný hliníkový rám ze slitiny M5 se zdvihem 150 mm
- Odpružená vidlice Fox se zdvihem 160 mm (150 mm u velikosti S1)
- Smíšená geometrie mullet s 27.5 palcovým kolem vzadu a 29 palcovým kolem vpředu
- Možnost jedniduchým obrácením flipchipu v zadní stavbě přizpůsobit geometrii pro obě 29 palcová kola
- Výkonný a lehký motor Specialized SL 1.2 (50Nm/320W)
- Ovládání systému a čtení dat na displeji na horní rámové trubce
- Integrovaná 320 Wh baterie pro 5h podpory v režimu ECO
- Možnost dokoupit přídavnou baterii 160 Wh
- Nastavitelný hlavový úhel
- Odolné komponenty řazení a pohonu Sram NX Eagle 1x12
- Výkonné čtyřpístkové hydraulické brzdy SRAM Code R
- Teleskopická sedlovka pro lepší práci s těžištěm na technicky náročných trailech
- Úložiště SWAT v hlavové trubce
Parametry
| Výrobce | Specialized |
| Typ | horská |
| Modelový rok | 2024 |
| Umístění motoru | středové |
| Umístění baterie | integrované na rámu |
| Teleskopická sedlovka | ano |
| Uzamykání vidlice | ano |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Brzdy | čtyřpístkové hydraulické SRAM Code R |
| Materiál rámu | hliníkové |
| Mullet osazení | ano |
| Typ motoru | Specialized SL 1.2 Custom Lightweight Motor |
| Kroutící moment | 50 Nm |
| S nízkým nástupem | ano |