Celoodpružené horské elektrokolo Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti na dostupnějším hliníkovém rámu. Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete. Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb... Celý popis

Koupit za 89 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Celoodpružené horské elektrokolo Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti na dostupnějším hliníkovém rámu.

Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete.

Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.

Hlavový úhel, optimalizuje trakci, stabilitu a kontrolu v zatáčkách. Níže položený střed a menší odsazení vidlice ještě zvyšují stabilitu v drsném terénu. Úhel hlavy lze navíc ještě přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.

Pro větší obratnost je z výroby kolo dodáváno ve smíšené geometrii “mullet”, kdy 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý průchod v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování i na technických trailech. Pokud dáváte přednost rychlosti a výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip v čeou zadní stavby a namontovat velké kolo.

Pomocí integrovaného operačního systému můžete ovládat bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, dojezdem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem pro jezdce. Je jako neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jet dál, cítit se silnější a více se bavit.

MOTOR SPECIALIZED SL 1.2

Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční plynulostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je až dvojnásobná podpora vašeho úsilí.

POKRAČUJTE V ZÁBAVĚ DÉLE

Levo SL Alloy se vyznačuje prémiovou, vysoce kvalitní a hladce integrovanou 320Wh baterií. V kombinaci s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy v délce až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší vyjížďky stačí dokoupit a připojit 160Wh přídavnou baterii a kabel do košíku na láhev – pro o 50 % větší dojezd.

MASTERMIND TCU

Nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojuje kolo, operační systém Turbo OS a aplikaci Specialized s jezdcem, který vše vidí a ovládá na chráněném a snadno viditelném displeji. Díky MicroTune je možné jemné doladění úrovní výstupního výkonu v reálném čase na dosah ruky, pro ještě lepší optimalizaci správy dojezdu a výkonu.

SPECIALIZED APP

Levo SL Alloy se plně integruje s aplikací Specialized pro chytré telefony a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami, že vám baterie nevystačí na celý naplánovaný výlet a pomocí Turbo System Auto-Lock můžete systém uzamknout a ochránit proti zlodějům.

Hlavní přednosti a parametry:

- Lehký a odolný hliníkový rám ze slitiny M5 se zdvihem 150 mm

- Odpružená vidlice Fox se zdvihem 160 mm (150 mm u velikosti S1)

- Smíšená geometrie mullet s 27.5 palcovým kolem vzadu a 29 palcovým kolem vpředu

- Možnost jedniduchým obrácením flipchipu v zadní stavbě přizpůsobit geometrii pro obě 29 palcová kola

- Výkonný a lehký motor Specialized SL 1.2 (50Nm/320W)

- Ovládání systému a čtení dat na displeji na horní rámové trubce

- Integrovaná 320 Wh baterie pro 5h podpory v režimu ECO

- Možnost dokoupit přídavnou baterii 160 Wh

- Nastavitelný hlavový úhel

- Odolné komponenty řazení a pohonu Sram NX Eagle 1x12

- Výkonné čtyřpístkové hydraulické brzdy SRAM Code R

- Teleskopická sedlovka pro lepší práci s těžištěm na technicky náročných trailech

- Úložiště SWAT v hlavové trubce
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Typ horská
Modelový rok 2024
Umístění motoru středové
Umístění baterie integrované na rámu
Teleskopická sedlovka ano
Uzamykání vidlice ano
Přední zdvih 150 mm
Brzdy čtyřpístkové hydraulické SRAM Code R
Materiál rámu hliníkové
Mullet osazení ano
Typ motoru Specialized SL 1.2 Custom Lightweight Motor
Kroutící moment 50 Nm
S nízkým nástupem ano
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty