Samsung Galaxy Xcover 5 (G525), 64 GB, EU, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy Xcover 5 (G525), 64 GB, EU, černá
Odolný společník do každé situace
Představujeme vám Samsung Galaxy Xcover 5. Telefon, který je připraven vyrazit s vámi kamkoli.
Design a ovládání
Odolný, ale elegantní. Funkční tlačítko XCover pro snadné ovládání. Přizpůsobte si ho podle svých potřeb.
Odolnost
Certifikace IP68 chrání telefon před vodou a prachem. Splňuje také standardy MIL-STD 810H pro odolnost vůči nárazům.
Displej
5,3palcový HD+ displej pro detailní zobrazení. Sledujte videa, upravujte fotografie nebo se orientujte v mapách na obrazovce plné živých barev.
Dotykový displej
Zvýšená citlivost na dotek umožňuje ovládání i v rukavicích nebo s vlhkými prsty.
Fotoaparát
16Mpx zadní fotoaparát a 5Mpx přední fotoaparát pro jasné a detailní fotografie. Duální LED blesk pro fotografování za nízkého osvětlení.
Baterie
Vyměnitelná 3 000mAh baterie pro dlouhotrvající výkon. Rychlé nabíjení s výkonem 15 W.
Výkon a úložiště
Osmijádrový procesor a 4 GB RAM pro rychlý výkon. 64GB interní úložiště rozšiřitelné pomocí microSD karty až o 1 TB.
Technické parametry
- Displej: 5,3" PLS IPS
- Rozlišení displeje: 720 x 1480 px
- Procesor: Exynos 850
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 4x2.0 GHz Cortex-A55, 4x2.0 GHz Cortex-A55
- Grafický čip GPU: Mali-G52
- Operační systém: Android 11
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 64 GB
- Podpora paměťové karty: ANO (microSDXC)
- Zadní fotoaparát: 16 MPx
- Přední fotoaparát: 5 MPx
- Blesk: ANO
- Bluetooth: ANO (verze 5.0)
- Wi-Fi: ANO
- Vstup pro sluchátka: 3,5 mm jack
- Verze USB: Type-C
- Systém určování polohy: GPS, A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
- Dual SIM / typ SIM karty: ANO 2x NanoSIM
- 4G: ANO
- Kapacita baterie: 3000 mAh
- Výška: 147,1 mm
- Šířka: 71,6 mm
- Hloubka: 9,2 mm
- Hmotnost: 172 g
- Odolnost: IP68
EAN produktu: 8806092173149
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.