Logitech Webcam BRIO 500, Graphite
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Webcam BRIO 500, Graphite
Produktový kód: 5099206104914
Popis produktu
Webkamera Logitech BRIO 500 vyniká svým autentickým vzhledem a zvukem. Připojte se k ostatním skrze kvalitní video hovory.
Technické specifikace
Rozměry
- Výška: 31.5 mm
- Šířka: 110 mm
- Hloubka: 31.5 mm
Rozměry s montážní svorkou
- Výška: 51.5 mm
- Šířka: 110 mm
- Hloubka: 45 mm
Hmotnost
Hmotnost webkamery s montážní svorkou a kabelem je 121 g.
Délka přiloženého kabelu
Přiložený kabel má délku 1.5 m.
Montážní svorka
- Výška: 25 mm
- Šířka: 45.8 mm
- Hloubka: 65.1 mm
- Hmotnost: 40 g
Funkce a vlastnosti
Webkamera BRIO 500 nabízí řadu vynikajících funkcí pro kvalitní video hovory.
Automatické zaměřování
Automatické zaměřování umožňuje volný pohyb během schůzek.
Režim zobrazení
Režim zobrazení umožňuje prezentovat fyzické předměty.
Kvalita obrazu
Webkamera poskytuje jasné rozlišení 1080p.
Automatická korekce osvětlení
Automatická korekce osvětlení zajišťuje jasný obraz za každého světla.
Duální mikrofony
Duální mikrofony s potlačením šumu zajišťují čistý zvuk.
Krytka objektivu
Integrovaná krytka objektivu chrání vaše soukromí.
Logi Tune
Logi Tune umožňuje přizpůsobení nastavení webkamery.
Požadavky a kompatibilita
Webkamera je kompatibilní s Windows, macOS, Chrome OS a většinou platform pro video hovory.
Požadavky
Pro použití webkamery je vyžadován volný port USB-C.
Kompatibilita
Webkamera je kompatibilní s Windows 8 nebo novější, macOS 10.10 nebo novější a Chrome OS.
Certifikace
Webkamera je certifikována pro Microsoft Teams, Zoom, Google Meet a funguje s Chromebookem.
Záruka
Webkamera je dodávána s jednoroční omezenou zárukou na hardware.
Balíček obsahuje
- Webkamera BRIO 500 s připojeným kabelem USB-C
- Montážní svorka s odnímatelným montážním adaptérem
- Uživatelská dokumentace
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.