The Audience in Centre Stage

Kniha

Do košíku

243 Kč s DPH
Běžně 272 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Uprchlík

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Uprchlík

Kniha popisuje metodologii a hlavní výsledky projektu ASSET, který mezi lety 2019 a 2021 s podporou programu Kreativní Evropa zkoumal publikum v divadlech v Česku, Rakousku, Finsku, Chorvatsku a Bulharsku. Představen je také zcela nový model segmentace publika dle obsahových preferencí, který v rámci projektu vznikl. Každá ze zemí zapojených v… Přejít na celý popis

Lauren Asher: Láska na oko On je ředitel rodinného impéria. Ona je jeho asistentka. Declan a Iris se pustí do riskantní hry o dědictví, kde falešné manželství může vést k nečekaně opravdovým citům. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha popisuje metodologii a hlavní výsledky projektu ASSET, který mezi lety 2019 a 2021 s podporou programu Kreativní Evropa zkoumal publikum v divadlech v Česku, Rakousku, Finsku, Chorvatsku a Bulharsku. Představen je také zcela nový model segmentace publika dle obsahových preferencí, který v rámci projektu vznikl. Každá ze zemí zapojených v projektu má navíc v knize svou kapitolu, která přibližuje specifika tamního publika a také průběh šetření z pohledu samotných zapojených divadel. Samostatná kapitola je pak věnována Evropské noci divadel jako klíčovému nástroji rozvoje publika na evropské úrovni. ASSET, which stands for Audience Segmentation System in European Theatres, has been an international collaboration and research project of seven partners from across Europe supported by the Creative Europe programme in the period 2018 to 2021. The main goal of ASSET was to develop, test and provide theatres and performing arts and cultural organisations in Europe with the tools and skills to learn about their audiences, using this knowledge to diversify and deepen the relationship with their audiences and develop their artistic programmes. The final publication describes the process behind the project with a focus on audience segmentation methodology, main results and specifics of audiences in each country and also introduces a new segmentation model developed for 20 participating theatres in 5 european capitals.

Sdílet 0

Nakladatel
Akademie múzických umění
jazyk
angličtina
Počet stran
182
isbn
978-80-7331-585-6
datum vydání
30.03.2023
ean
9788073315856

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 243 Kč Nápověda