iTec USB 3.0 / USB-C / Thunderbolt, 3x 4K Docking Station + Power Delivery 100W
6 097 Kč
5 623 Kč
4 647 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
i-tec USB 3.0 / USB-C / Thunderbolt, 3x 4K Docking Station + Power Delivery 100W
Výkonná profesionální dokovací stanice, která podporuje výstup až na tři externí monitory ve vysokém rozlišení až 4K. Dok lze použít prakticky s jakýmkoliv notebookem (s porty USB 3.0, USB-C a Thunderbolt 3/4, a prakticky všemi současnými operačními systémy).
Spousta USB portů (včetně těch, které podporují rychlost až 10 Gbps), LAN port, a podpora instalace za monitor a nabíjení notebooku až 100W.
Specifikace
1x USB-C port pro připojení k zařízení s USB-C nebo USB-A rozhraním (propojovací kabel USB-C a adaptér USB-C na USB 3.0 jsou součástí balení)
Technologie dokovací stanice: DisplayLink + USB-C DP Alt mode + USB-C PD
Power Delivery: 70 W
Video Porty:
- 2x DisplayPort
- 3x HDMI
Rozlišení:
- 1 monitor – 1x Display Port › až 4K/60Hz
- 1 monitor – 1x HDMI 1/2› až 4K/60Hz
- 1 monitor – 1x HDMI 3 › až 4K/30Hz
- 1 monitor – 2x Display Port › až 5K/60Hz*
- 2 monitory – 2x Display Port + 1x HDMI 3 › až 5K/60Hz a 4K/30Hz*
- 2 monitory – 1x Display Port/HDMI 1/2+ 1x Display Port/HDMI 1/2› až 2x 4K/60Hz
- 2 monitory – 1x Display Port/HDMI 1/2+ 1x HDMI 3 › až 4K/60Hz a 4K/30Hz
- 3 monitory – 1x Display Port/HDMI 1/2+ 1x Display Port/HDMI 1/2+ 1x HDMI 3 › až 2x 4K/60Hz + 4K/30Hz
1x USB-C port gen. 1 (pouze pro data)
1x USB-C port gen. 2 (pouze pro data) with Fast Charge support (BC 1.2)
1x USB 3.1 port gen. 2 with Fast Charge support (BC 1.2)
2x USB 3.0 port
1x Ethernet GLAN RJ-45 port (DisplayLink DL6950)
1x 3,5mm Combo Audio port
1x vstup pro napájení (DC 24V/4A)
Přepínač ON/OFF pro zapnutí a vypnutí dokovací stanice
LED indikace
Podpora pro Kensington lock
Podpora pro VESA uchycení
USB-C kabel (100 cm)
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10, macOS, Linux Ubuntu 14.04 nebo novější, Android 5 nebo novější, Chrome OS R51 nebo novější
Jednoduchá instalace ovladačů (Windows, MacOS, Ubuntu, Android (external link))
Rozměry produktu: 191 x 85 x 31 mm
Hmotnost produktu: 341 g
Rozměry balení: 215 x 260 x 48 mm
Hardwarové požadavky:
Zařízení s volným USB-A, USB-C nebo Thunderbolt 3/4 portem
Požadavky pro funkci Power Delivery:
zařízení s volným USB-C nebo Thunderbolt 3 portem s podporou „Power Delivery“.
Požadavky pro HDMI 3 výstup:
zařízení s volným USB-C portem s podporou “DisplayPort Alternate Mode” nebo Thunderbolt 3 portem.
Operační systém:
Windows 7 / 8 / 8.1 / 10, macOS, Linux Ubuntu 14.04 nebo novější, Android 5 nebo novější, Chrome OS R51 nebo novější
Obsah balení
Produkt
Napájecí adaptér
Kabel USB-C na USB-C/USB-A (100cm)
Manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.