Cooler Master zdroj MWE 650 Gold-v2 Full modular, 650W, 80+ Gold
2 344 Kč
1 952 Kč
1 614 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master zdroj MWE 650 Gold-v2 Full modular
MWE Gold -V2 (Full Modular) je evoluční krok v nabídce zdrojů Cooler Master 80 PLUSGold. Vytvořen ne jako nový produkt, ale jako vylepšení stávajícího pro větší užitek spotřebitelů.
Design a funkce
Změny designu a funkcí vychází ze zpětné vazby a požadavků uživatelů. Nové prvky byly přidány a stávající upraveny pro zlepšení uživatelského prostředí a zjednodušení.
Vysoká účinnost
Certifikát 80 PLUS Gold zaručuje minimální účinnost 90 %. Díky tomu je MWE Gold -V2 energeticky efektivní volbou.
2 konektory EPS
2 konektory EPS jsou součástí všech modelů pro univerzální kompatibilitu se základními deskami současné generace.
120mm ventilátor HDB
120mm ventilátor s ložiskem Hydro Dynamic Fan zajišťuje lepší chlazení a snižuje hluk.
Vysoká provozní teplota
MWE Gold - V2 může bezpečně pracovat při teplotě až do 50 stupňů.
Plně modulární kabeláž
MWE Gold - V2 je dodáván s plně modulárními plochými černými kabely pro zvýšení průtoku vzduchu.
Záruka
Na všechny modely MWE Gold - V2 se vztahuje záruka 5 let od data nákupu.
Technické specifikace
- ATX 12V Ver. 2.41
- Aktivní PFC
- Vstupní napětí 90 - 264V
- Vstupní proud 8 - 4A
- Vstupní frekvence 47-63Hz
- Rozměry (D x Š x V) 160 x 150 x 86 mm
- Velikost ventilátoru 120mm
- Ložisko ventilátoru HDB
- Rychlost ventilátoru 1500 otáček za minutu
- Hluk @ 20% 0 dBA
- Hluk @ 50% 17.9 dBA
- Hluk @ 100 % 23.4 dBA
Konektory
- ATX 24 Pin x1
- EPS 4+4 Pin x1
- EPS 8 Pin x1
- SATA x8
- Periferní zařízení 4 Pin x4
- PCI-e 6+2 pin x4
Výstup stejnosměrného proudu
- +3.3V 20A
- +5V 20A
- +12V 54.1A
- -12V 0.3A
- +5Vstb 3A
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.