Yealink SIP-T31G SIP telefon, PoE, 2,3" 132x64 nepodsv. LCD, x SIP úč., GigE

ilustrační foto

Yealink SIP-T31G SIP telefon, PoE, 2,3" 132x64 nepodsv. LCD, x SIP úč., GigE
Yealink SIP-T31G SIP telefon, PoE, 2,3" 132x64 nepodsv. LCD, x SIP úč., GigE
Yealink SIP-T31G SIP telefon, PoE, 2,3" 132x64 nepodsv. LCD, x SIP úč., GigE
Obj. číslo
AH55450705
OEM
SIP-T31G
Výrobce
YEALINK
Věrnostní body: 426
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SIP-T31G je módní a uživatelsky přátelský základní IP telefon. Má velký grafický displej 132x64 pixelů s podsvícením, který zaručuje snadnější přístup k mnohem více vizuálním informacím na první pohled. SIP-T31G nabízí podporu pro dvou VoIP účtú, dva 10/100/1000 Mb/s síťové porty s integrovaným PoE a umožňuje až 5cestnou lokální konferenci. Zahrnuje i podporu EHS35 pro bezdrátové náhlavní soupravy Yealink. Stojan byl navržen speciálně pro efektivní práci a umožňuje nastavení telefonu do dvou úhlů a jeho montáž na stěnu. Hlavní parametry: Yealink HD Voice 2,3 ”grafický displej 132 x 64 pixelů s podsvícením Dva Gigabitové ethernetové porty PoE napájení Podpora kodeku Opus Dva SIP účty Lokální pěticestná konference Podpora EHS bezdrátových náhlavních souprav Sjednocený firmware Stojan s dvěma nastavitelnými úhly Montáž na zeď Balení obsahuje Yealink napájecí adaptér Podpora YDMP / YMCS Celá řada T3 je vybavena výkonným čipem a má silnější výpočetní schopnosti a vylepšené funkce, což zajišťuje vyšší produktivitu a plynulejší uživatelský zážitek. Díky vysokému výkonu je řada T3 schopna rozšířit více služeb pro různé firemní požadavky. Řada Yealink T3 poskytuje komunikaci bez rozptýlení s technologií Smart Noise Filtering Technology, která poskytuje vynikající kvalitu zvuku bez zbytečných zvuků a umožňuje plynulou konverzaci. Řada T3, navržená designerským týmem Yealink, dědí koncepci designu rodiny Yealink telefonů. Pokročilý design včetně moderního vzhledu a ergonomických detailů umožňuje uživatelům snadnější a příjemnější ovládání. Hall switch, který při zvedání nebo nasazování sluchátka nevydává žádný zvuk. Poskytuje tišší pracovní prostor a delší životnost. Nastavitelný více úhlový stojan, ideální pro různé situace na základě vašich skutečných potřeb. Umožňuje montáž telefonu na zeď, jedno příslušenství s dvěma instalačními režimy.

Parametry

Počet LAN portů
Obsahuje switch
Rychlost LAN max.
POE

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29196 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.