Silniční elektrokolo E-EDR AF je vhodné na dlouhé a rychlé stoupání do kopců, nezklame vás ale ani v rovném terénu. Velmi nenápadný motor Mahle X35 poskytuje 3 režimy asistence. Baterie s kapacitou 250 Wh má výdrž na více než 100 km. Tento model je součástí řady Endurance (EDR). Má hliníkový rám (AF). V této řadě nabízíme kola pro cyklisty, pro které je nejdůležitější radost z jízdy. Díky hliníkovému rámu a sadě Mahle (3,5 kg) je toto elektrokolo lehké a pohodlné. Pro bezpečnou jízdu je kolo vybaveno... Celý popis
Koupit za 59 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Silniční elektrokolo E-EDR AF je vhodné na dlouhé a rychlé stoupání do kopců, nezklame vás ale ani v rovném terénu. Velmi nenápadný motor Mahle X35 poskytuje 3 režimy asistence. Baterie s kapacitou 250 Wh má výdrž na více než 100 km. Tento model je součástí řady Endurance (EDR). Má hliníkový rám (AF). V této řadě nabízíme kola pro cyklisty, pro které je nejdůležitější radost z jízdy.
Díky hliníkovému rámu a sadě Mahle (3,5 kg) je toto elektrokolo lehké a pohodlné.
Pro bezpečnou jízdu je kolo vybaveno hydraulickými kotoučovými brzdami a plášti o šířce 32 mm.|Jde o kolo s elektrickou asistencí. Nejde však o projížďky bez námahy, ale o sportovní jízdu s elektrickou asistencí.
Díky různým úrovním asistence se můžete vydat i na vzdálenější místa nebo na trasy, na něž byste si s běžným kolem netroufli.
Elektrokolo umožňuje užít si jízdu bez přílišné námahy: vyjedete kopec a dáte si do těla, ale zbydou vám síly na to vyjet i další.
Evropská norma omezuje maximální rychlost při asistenci na 25 km/h. Jakmile kolo dosáhne vyšší rychlosti, motor se vypne.|Sada motoru a baterie Mahle poskytuje dojezd s kapacitou 250 Wh. Pokud chcete dojezd kola významně prodloužit, budete muset přidat externí baterii.
Dali jsme dohromady panel testujících dobrovolníků, kteří na tomto kole více než 6 měsíců jezdili v různých podmínkách (profil trasy, okolní teplota, režimy asistence). Díky tomu vycházejí údaje o dojezdu kola z jejich reálných zkušeností.
Kolo má 3 režimy asistence.|Přídavná baterie se připojuje k hlavní baterii již na počátku vyjížďky.
Jak se postupem jízdy hlavní baterie vybíjí, přídavná baterie ji znovu dobíjí.
Přídavnou baterii můžete zakoupit na decathlon.cz.|Marek: nadšený cyklista (8000 km/rok). Původní baterie: 120 km - převýšení 1000 m - režim asistence 1 a 2 - průměrná rychlost 24,7 km/h. S přídavnou baterií: 163 km - převýšení 1500 m - režim asistence 1 a 2 - průměrná rychlost 23,8 km/h - Zbývá 24 % baterie. Přídavná baterie je vybitá.
Dana: pravidelná cyklistka (3000 km/rok). Původní baterie: 60 km - 354 m převýšení - režim asistence č. 2 - průměrná rychlost 23,8 km/h.
S přídavnou baterií: 91 km - 1296 m převýšení - režim asistence č. 2.|Patrik: 5000 km/rok - bydlí v horách. Původní baterie: 67 km - 1118 m převýšení - průměrná rychlost 26,2 km/h - režim asistence č. 1. a 2. S přídavnou baterií: 112 km - 2934 m převýšení - průměrná rychlost 23,4 km/h - režim asistence č. 1. a 2.
Sandrine: občasná cyklistka (2000 km/rok) - bydlí v horách. Původní baterie: 40 km - 900 m převýšení - průměrná rychlost 20 km/h - režim asistence č. 3. S přídavnou baterií: 65 km - 1600 m převýšení - průměrná rychlost 20 km/h - režim asistence č. 3.|Hliníková sedlovka Van Rysel o průměru 27,2 mm. XS: 200 mm,
S: 300 mm.
M, L, XL: 350 mm. Sedlo Van Rysel Sport 900.|Jakmile klesne stav nabití baterie pod 7 %, režim asistence se automaticky přepne na nejúspornější, aby bylo možné s kolem bezpečně dojet do cíle.
Baterie má životnost 5 let / 500 cyklů nabití. Poté dojde ke snížení výdrže baterie.
Baterii není možné z kola vyjmout, nabíjí se zapojením nabíječky do portu na kole.
Úplné nabití vybité baterie trvá 4 až 5 hodin.|V balení s kolem naleznete cyklopočítač s GPS BC 900. Tento model byl navržen speciálně pro toto kolo.
Zobrazuje stav nabití baterie, zbývající dojezd i používaný režim asistence.
Můžete jej propojit s aplikací Decathlon Connect a získáte detailní informace o svých vyjížďkách.|Systém MAHLE X35 umožňuje propojení přes Ant+ a Bluetooth, abyste s kolem mohli spárovat svůj telefon nebo jiný cyklopočítač, pokud nechcete používat cyklopočítač BC 900.
Aplikace Mahle umožňuje detailní nastavení parametrů kola a sledování údajů o vyjížďkách.|Geometrie rámu je navržena na dlouhé jízdy. Celé kolo bylo navržené hlavně pro radost z jízdy.
Svary jsou na nejviditelnějších místech leštěné pro větší eleganci.
Vidlice je 100% karbonová pro zvýšení přesnosti řízení. Má také boční upevňovací očka a nosnost až 4 kg na každé straně.
Na nosič můžete naložit až 10 kg, pokud jej chcete používat.
Kompatibilita s plášti až 700×35.|Hliníkový představec a řídítka Van Rysel.
Velikost představce se odvíjí od velikosti rámu:
XS 80 mm,
S 90 mm,
M 100 mm,
L 110 mm,
XL 120 mm.
Velikost řídítek: XS 400 mm,
S 400 mm,
M 420 mm,
L 420 mm,
XL 440 mm.|Tento model je částečně vybavený sadou Shimano 105 / 11 rychlostí s následujícími komponenty:
Převodník 50/34 FC RS510.
Délka klik podle velikosti rámu: XS 170 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 172,5 mm,
XL 175 mm.
Kazeta: MicroSHIFT 11 rychlostí 11-32.
Měnič a přesmykač: Shimano 105 R7000.
Páčky: Shimano 105 ST-7020.
Řetěz: KMC.
Středové složení: Shimano SM-BB71-41B, press fit, 86 mm.|Upozorňujeme na nutnost pravidelné údržby převodů, zejména pokud jezdíte v náročných podmínkách (mokré a/nebo špinavé silnice).
Pravidelná údržba prodlužuje životnost.
Pravidelná kontrola řetězu pomocí tohoto nářadí je nezbytná:
https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.|Při nákupu kola je důležité při výběru zvážit náklady na jeho údržbu.
Níže uvedené hodnoty jsou průměrné hodnoty, jsou uvedeny jako orientační a budou se značně lišit v závislosti na údržbě.
Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000–12 000 km.
Špatně udržovaný řetěz může způsobit přeskakování řetězu, které poškodí rám.|Kotoučové brzdy Shimano 105 s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.
Brzdy Shimano 105 jsou hydraulické, tzn. že zajišťují výkonnější a postupnější brzdění než hydromechanické brzdy.
Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Díky tomu získají brzdové destičky lepší přilnavost ke kotouči.|Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.
Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.|Upozornění: nikdy nebrzděte naprázdno bez kola, riskujete tím přilepení destiček.
Pokud se kotouč dotýká třmene, proveďte následující, abyste znovu vyrovnali kolo a třmen:
Uvolněte osu kola. Silně zabrzděte a zároveň utáhněte osu kola. Pokud se kotouč stále dotýká, bude nutné provést stejnou operaci s uvolněným třmenem. Pokud problém přetrvává, domluvte si opravu v servisu na prodejně.|Kola Van Rysel určená speciálně na elektrokola.
Vnitřní šířka 19c.
Přední osa 12x100.
Specifická zadní osa. Kola jsou Tubeless Ready.
Důležité doporučení: vozte s sebou klíč č. 17, abyste mohli v případě defektu odmontovat zadní kolo.
Pláště Van Rysel o šířce 32 mm, vynikající kompromis mezi rychlostí a dlouhou životností. Při běžném použití na silnicích odhadujeme životnost pláště na 6000 km.
Díky hliníkovému rámu a sadě Mahle (3,5 kg) je toto elektrokolo lehké a pohodlné.
Pro bezpečnou jízdu je kolo vybaveno hydraulickými kotoučovými brzdami a plášti o šířce 32 mm.|Jde o kolo s elektrickou asistencí. Nejde však o projížďky bez námahy, ale o sportovní jízdu s elektrickou asistencí.
Díky různým úrovním asistence se můžete vydat i na vzdálenější místa nebo na trasy, na něž byste si s běžným kolem netroufli.
Elektrokolo umožňuje užít si jízdu bez přílišné námahy: vyjedete kopec a dáte si do těla, ale zbydou vám síly na to vyjet i další.
Evropská norma omezuje maximální rychlost při asistenci na 25 km/h. Jakmile kolo dosáhne vyšší rychlosti, motor se vypne.|Sada motoru a baterie Mahle poskytuje dojezd s kapacitou 250 Wh. Pokud chcete dojezd kola významně prodloužit, budete muset přidat externí baterii.
Dali jsme dohromady panel testujících dobrovolníků, kteří na tomto kole více než 6 měsíců jezdili v různých podmínkách (profil trasy, okolní teplota, režimy asistence). Díky tomu vycházejí údaje o dojezdu kola z jejich reálných zkušeností.
Kolo má 3 režimy asistence.|Přídavná baterie se připojuje k hlavní baterii již na počátku vyjížďky.
Jak se postupem jízdy hlavní baterie vybíjí, přídavná baterie ji znovu dobíjí.
Přídavnou baterii můžete zakoupit na decathlon.cz.|Marek: nadšený cyklista (8000 km/rok). Původní baterie: 120 km - převýšení 1000 m - režim asistence 1 a 2 - průměrná rychlost 24,7 km/h. S přídavnou baterií: 163 km - převýšení 1500 m - režim asistence 1 a 2 - průměrná rychlost 23,8 km/h - Zbývá 24 % baterie. Přídavná baterie je vybitá.
Dana: pravidelná cyklistka (3000 km/rok). Původní baterie: 60 km - 354 m převýšení - režim asistence č. 2 - průměrná rychlost 23,8 km/h.
S přídavnou baterií: 91 km - 1296 m převýšení - režim asistence č. 2.|Patrik: 5000 km/rok - bydlí v horách. Původní baterie: 67 km - 1118 m převýšení - průměrná rychlost 26,2 km/h - režim asistence č. 1. a 2. S přídavnou baterií: 112 km - 2934 m převýšení - průměrná rychlost 23,4 km/h - režim asistence č. 1. a 2.
Sandrine: občasná cyklistka (2000 km/rok) - bydlí v horách. Původní baterie: 40 km - 900 m převýšení - průměrná rychlost 20 km/h - režim asistence č. 3. S přídavnou baterií: 65 km - 1600 m převýšení - průměrná rychlost 20 km/h - režim asistence č. 3.|Hliníková sedlovka Van Rysel o průměru 27,2 mm. XS: 200 mm,
S: 300 mm.
M, L, XL: 350 mm. Sedlo Van Rysel Sport 900.|Jakmile klesne stav nabití baterie pod 7 %, režim asistence se automaticky přepne na nejúspornější, aby bylo možné s kolem bezpečně dojet do cíle.
Baterie má životnost 5 let / 500 cyklů nabití. Poté dojde ke snížení výdrže baterie.
Baterii není možné z kola vyjmout, nabíjí se zapojením nabíječky do portu na kole.
Úplné nabití vybité baterie trvá 4 až 5 hodin.|V balení s kolem naleznete cyklopočítač s GPS BC 900. Tento model byl navržen speciálně pro toto kolo.
Zobrazuje stav nabití baterie, zbývající dojezd i používaný režim asistence.
Můžete jej propojit s aplikací Decathlon Connect a získáte detailní informace o svých vyjížďkách.|Systém MAHLE X35 umožňuje propojení přes Ant+ a Bluetooth, abyste s kolem mohli spárovat svůj telefon nebo jiný cyklopočítač, pokud nechcete používat cyklopočítač BC 900.
Aplikace Mahle umožňuje detailní nastavení parametrů kola a sledování údajů o vyjížďkách.|Geometrie rámu je navržena na dlouhé jízdy. Celé kolo bylo navržené hlavně pro radost z jízdy.
Svary jsou na nejviditelnějších místech leštěné pro větší eleganci.
Vidlice je 100% karbonová pro zvýšení přesnosti řízení. Má také boční upevňovací očka a nosnost až 4 kg na každé straně.
Na nosič můžete naložit až 10 kg, pokud jej chcete používat.
Kompatibilita s plášti až 700×35.|Hliníkový představec a řídítka Van Rysel.
Velikost představce se odvíjí od velikosti rámu:
XS 80 mm,
S 90 mm,
M 100 mm,
L 110 mm,
XL 120 mm.
Velikost řídítek: XS 400 mm,
S 400 mm,
M 420 mm,
L 420 mm,
XL 440 mm.|Tento model je částečně vybavený sadou Shimano 105 / 11 rychlostí s následujícími komponenty:
Převodník 50/34 FC RS510.
Délka klik podle velikosti rámu: XS 170 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 172,5 mm,
XL 175 mm.
Kazeta: MicroSHIFT 11 rychlostí 11-32.
Měnič a přesmykač: Shimano 105 R7000.
Páčky: Shimano 105 ST-7020.
Řetěz: KMC.
Středové složení: Shimano SM-BB71-41B, press fit, 86 mm.|Upozorňujeme na nutnost pravidelné údržby převodů, zejména pokud jezdíte v náročných podmínkách (mokré a/nebo špinavé silnice).
Pravidelná údržba prodlužuje životnost.
Pravidelná kontrola řetězu pomocí tohoto nářadí je nezbytná:
https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.|Při nákupu kola je důležité při výběru zvážit náklady na jeho údržbu.
Níže uvedené hodnoty jsou průměrné hodnoty, jsou uvedeny jako orientační a budou se značně lišit v závislosti na údržbě.
Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000–12 000 km.
Špatně udržovaný řetěz může způsobit přeskakování řetězu, které poškodí rám.|Kotoučové brzdy Shimano 105 s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.
Brzdy Shimano 105 jsou hydraulické, tzn. že zajišťují výkonnější a postupnější brzdění než hydromechanické brzdy.
Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Díky tomu získají brzdové destičky lepší přilnavost ke kotouči.|Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.
Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.|Upozornění: nikdy nebrzděte naprázdno bez kola, riskujete tím přilepení destiček.
Pokud se kotouč dotýká třmene, proveďte následující, abyste znovu vyrovnali kolo a třmen:
Uvolněte osu kola. Silně zabrzděte a zároveň utáhněte osu kola. Pokud se kotouč stále dotýká, bude nutné provést stejnou operaci s uvolněným třmenem. Pokud problém přetrvává, domluvte si opravu v servisu na prodejně.|Kola Van Rysel určená speciálně na elektrokola.
Vnitřní šířka 19c.
Přední osa 12x100.
Specifická zadní osa. Kola jsou Tubeless Ready.
Důležité doporučení: vozte s sebou klíč č. 17, abyste mohli v případě defektu odmontovat zadní kolo.
Pláště Van Rysel o šířce 32 mm, vynikající kompromis mezi rychlostí a dlouhou životností. Při běžném použití na silnicích odhadujeme životnost pláště na 6000 km.
Parametry
| Výrobce | VAN RYSEL |
| Typ | silniční |
| Modelový rok | 2025 |
| Maximální dojezd | 100 km |
| Umístění motoru | středové |
| Umístění baterie | integrované na rámu |
| Odpružení | neodpružená |
| Teleskopická sedlovka | ne |
| Uzamykání vidlice | ne |
| Brzdy | kotoučové |
| Materiál rámu | hliníkové |
| Mullet osazení | ne |
| Typ motoru | Mahle X35 |
| S nízkým nástupem | ne |