MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 650 mm (cena je za oba 2 kusy - pár) Uchycení číslo: 8 POUŽITÍ NA VOZIDLECH: SEAT Altea XL [5P5] (ročníky 05.2006 - ...) SEAT Toledo [5P2] (ročníky 09.2004 - 05.2009) Aerotwin - nová generace automobilových stěračů Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin... Celý popis
Koupit za 667 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
![List stěrače BOSCH 3 397 118 958](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/45838_logo--mm130x40.png)
List stěrače BOSCH 3 397 118 958
Doprava:
39 Kč
Skladem
667 Kč
Koupit za 667 Kč
![BOSCH List stěrače 3 397 118 958](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/29256_logo--mm130x40.png)
BOSCH List stěrače 3 397 118 958
Doprava:
99 Kč
Skladem
696 Kč
Koupit za 696 Kč
![Sada stěračů BOSCH Aerotwin (BO 3397118958) - 650mm + 650mm](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/38965_logo--mm130x40.png)
Sada stěračů BOSCH Aerotwin (BO 3397118958) - 650mm + 650mm
Doprava:
110 Kč
Skladem
664 Kč
Koupit za 664 Kč
![Bosch Aerotwin 650+650 mm BO 3397118958](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/64730_logo--mm130x40.png)
Bosch Aerotwin 650+650 mm BO 3397118958
Doprava:
29 Kč
Skladem
657 Kč
Koupit za 657 Kč
![List stěrače BOSCH 3 397 118 958](https://im9.cz/iR/importobchod-orig/50091_logo--mm130x40.png)
List stěrače BOSCH 3 397 118 958
Doprava:
69 Kč
Skladem
793 Kč
Koupit za 793 Kč
Popis
MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 650 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 8
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
SEAT Altea XL [5P5] (ročníky 05.2006 - ...)
SEAT Toledo [5P2] (ročníky 09.2004 - 05.2009)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
SUPER KVALITA - VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ
DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 650 mm
DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 650 mm
(cena je za oba 2 kusy - pár)
Uchycení číslo: 8
POUŽITÍ NA VOZIDLECH:
SEAT Altea XL [5P5] (ročníky 05.2006 - ...)
SEAT Toledo [5P2] (ročníky 09.2004 - 05.2009)
Aerotwin - nová generace automobilových stěračů
Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).
Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin.
V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.
Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost
a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.
Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3-komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:
Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod
Parametry
Výrobce | Bosch |
Délka | 650+650 mm |
Typ stěrače | ploché |
Umístění stěrače | přední |