Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně... Celý popis

Koupit za 68 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových jízdách. Je to nelepší únikový vehikl..

Proč si kolo oblíbíte?

S karbonovým rámem FACT 8r je kolo Diverge Sport neuvěřitelně schopné a lehké závodní kolo. Díky němu zaznamenáš svůj KOM na vyhlášeném místním stoupání nebo pokoříš všechny vrcholy v okolí, lehký živý Diverge tě tam dostane rychleji.

Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 1.5 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti je Future Shock 1.5 progresivně vyladěn speciálně pro gravel jízdu. Díky tomu budeš mít sebevědomí a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží.

Původní 'status-quo' gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s berany, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou jistotu, díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.

Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně uchytů na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.

Nic nezlepší schopnost kola tak, jako prostor pro široký plášť. Dali jsme novému Diverge EVO neuvěřitelných 47 mm prostoru ve vidlici s kolem 700c a až 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným mostem z hliníku za převodníky, jsme vytvořili prostor aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.

Specifikace :

RÁM: Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

VIDLICE: Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount

OBJÍMKA: Specialized Alloy, 30.8mm

SEDLO: Body Geometry Power Sport, steel rails

SEDLOVKA: Carbon, single-bolt, 27.2mm

PŘEDSTAVEC: Future Stem, Comp

ŘÍDÍTKA: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare

OMOTÁVKA: Supacaz Super Sticky Kush

PŘEDNÍ BRZDA: Shimano GRX RX400

ZADNÍ BRZDA: Shimano GRX RX400

PŘEVODNÍKY: 46/30T

KAZETA: Shimano 105 12-speed 11-36

KLIKY: Shimano GRX RX610

PŘESMYKAČ: Shimano GRX RX820

PŘEHAZOVAČKA: Shimano GRX RX820, 12-speed

STŘED: Shimano Threaded BSA BB

ŘAZENÍ: Shimano GRX RX610, 2x12-speed

ŘETĚZ: Shimano SLX, M7100, 12-speed

PŘEDNÍ KOLO: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples

ZADNÍ KOLO: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples

DUŠE: 700x28/38mm, 48mm Presta valve

PŘEDNÍ PLÁŠŤ: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42

ZADNÍ PLÁŠŤ: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42

Hmotnost: 10.10kg (22 lb, 4.3 oz)

Geometrie:

 
44
49
52
54
56
58
61
64

Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
175mm

Šířka řídítek
380mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
440mm

Délka představce
60mm
60mm
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm

Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
143mm

Délka sedlovky
350mm
350mm
350mm
400mm
400mm
400mm
400mm
400mm

Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
568mm
571mm
577mm
592mm
610mm
634mm
659mm
684mm

Dosah
357mm
365mm
374mm
383mm
392mm
401mm
410mm
419mm

Délka hlavové trubky
99mm
99mm
104mm
116mm
133mm
159mm
185mm
209mm

Úhel hlavové trubky
69.5°
70°
70.5°
71.25°
71.75°
71.75°
71.75°
72.25°

Výška středového složení
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm

BB Drop
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm

Stopa kola (27,5 střed)
72mm
69mm
66mm
61mm
57mm
57mm
57mm
54mm

Délka celé vidlice
390mm
390mm
390mm
390mm
390mm
390mm
390mm
390mm

Vyosení vidlice (offset)
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
604mm
607mm
614mm
620mm
630mm
647mm
664mm
675mm

Délka řetězové vzpěry
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm

Rozvor
1016mm
1019mm
1026mm
1032mm
1042mm
1059mm
1076mm
1088mm

Délka horní trubky, horizontální
515mm
529mm
542mm
558mm
573mm
589mm
605mm
628mm

Výška rámu v rozkroku
683mm
700mm
725mm
754mm
779mm
805mm
832mm
859mm

Délka sedlové trubky
363mm
390mm
430mm
470mm
500mm
530mm
560mm
590mm

Úhel sedlové trubky
74.5°
74°
73.75°
73.5°
73.5°
73.5°
73.5°
73°

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Hmotnost 10.1 kg
Typ gravel
Náboje Specialized full sealed bearing thru-axle hub
Přední vidlice Future Shock 1.5, 20 mm
Materiál rámu karbonové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2025
Přední zdvih 20 mm
Počet převodů 2 x 12
Uzamykání vidlice ano
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Pro chlapce ano
Hydraulické brzdy ano
Skládací ne
Vhodné cesty zpevněné cesty
Úroveň komponent závodní
Hmotnostní kategorie lehké (do 11 kg)
Nástup na kolo klasický rám
Připravenost pro dojíždění nosič
Brzdný systém hydraulické kotoučové – spolehlivé za mokra i v blátě
Charakter materiálu rámu Karbon – lehký, výkonný, prémiový
Řadící páčky Shimano GRX RX610, 2x12-speed
Brzdové páky Shimano
Přesmykač Shimano GRX RX820
Kazeta Shimano 105, 11-36T
Přehazovačka Shimano GRX RX820
Hlavové složení Future Shock 1.5
Představec Future Stem, Comp
Řidítka Specialized Adventure Gear Hover, 103 mm drop x 70 mm reach x 12° fla…
Sedlo Body Geometry Power Sport, ocelové ližiny
Gripy Supacaz Super Sticky Kush
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty