️ Honovací přípravek 19–63 mm pro brzdové válečky a brzdiče Tento tříramenný honovací přípravek je určen pro efektivní renovaci a čištění vnitřních stěn brzdových válečků, brzdových třmenů a dalších menších válců. Pomáhá obnovit hladký povrch nezbytný pro bezchybnou funkci těsnění a zabraňuje váznutí brzdových pístků. Klíčové vlastnosti - Tříramenná konstrukce: Na rozdíl od dvouramenných verzí poskytují tři samostavitelná ramena mnohem lepší stabilitu a přesnější vystředění v otvoru. -... Celý popis
Koupit za 147 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
️ Honovací přípravek 19–63 mm pro brzdové válečky a brzdiče
Tento tříramenný honovací přípravek je určen pro efektivní renovaci a čištění vnitřních stěn brzdových válečků, brzdových třmenů a dalších menších válců. Pomáhá obnovit hladký povrch nezbytný pro bezchybnou funkci těsnění a zabraňuje váznutí brzdových pístků.
Klíčové vlastnosti
-
Tříramenná konstrukce: Na rozdíl od dvouramenných verzí poskytují tři samostavitelná ramena mnohem lepší stabilitu a přesnější vystředění v otvoru.
-
Rozsah průměrů: Určeno pro válce o průměru 19 mm až 63 mm.
-
Střední struktura: Brusné kameny mají střední zrnitost, která je ideální pro rychlé odstranění koroze a stop po zapečení, přičemž zanechává optimální povrch pro usazení těsnění.
-
Pružná hřídel: Umožňuje pohon běžnou vrtačkou a eliminuje riziko poškození válce při mírném vychýlení vrtačky z osy.
Technické parametry
-
Pracovní rozsah: 19–63 mm.
-
Počet ramen: 3 (osazena brusnými kameny).
-
Nastavitelný přítlak: Pružinový mechanismus zajišťuje konstantní a rovnoměrný tlak na stěny válce.
Technické tipy pro úspěšnou renovaci
-
Mazání je nezbytné: Při honování brzdových komponentů používejte jako mazivo čistou brzdovou kapalinu nebo honovací olej. Zabráníte tím přehřívání a zajistíte odvod uvolněných nečistot.
-
Správný pohyb: Vrtačkou pohybujte plynule vpřed a vzad. Cílem je vytvořit jemný křížový vzor, který pomáhá udržet mazivo a zajišťuje hladký pohyb pístku.
-
Kontrola hloubky koroze: Pokud jsou ve válečku hluboké "vyrezlé" krátery, které nezmizí po krátkém honování, je z bezpečnostních důvodů nutné vyměnit celý váleček za nový.
-
Důkladná očista: Po dokončení práce válec vymyjte čističem brzd a vyfoukejte stlačeným vzduchem. Jakýkoliv zbytek brusiva v systému by mohl okamžitě poškodit nové pryžové těsnění.
Tento nástroj je nepostradatelný pro každého, kdo provádí repase brzdových systémů.
Tento tříramenný honovací přípravek je určen pro efektivní renovaci a čištění vnitřních stěn brzdových válečků, brzdových třmenů a dalších menších válců. Pomáhá obnovit hladký povrch nezbytný pro bezchybnou funkci těsnění a zabraňuje váznutí brzdových pístků.
Klíčové vlastnosti
-
Tříramenná konstrukce: Na rozdíl od dvouramenných verzí poskytují tři samostavitelná ramena mnohem lepší stabilitu a přesnější vystředění v otvoru.
-
Rozsah průměrů: Určeno pro válce o průměru 19 mm až 63 mm.
-
Střední struktura: Brusné kameny mají střední zrnitost, která je ideální pro rychlé odstranění koroze a stop po zapečení, přičemž zanechává optimální povrch pro usazení těsnění.
-
Pružná hřídel: Umožňuje pohon běžnou vrtačkou a eliminuje riziko poškození válce při mírném vychýlení vrtačky z osy.
Technické parametry
-
Pracovní rozsah: 19–63 mm.
-
Počet ramen: 3 (osazena brusnými kameny).
-
Nastavitelný přítlak: Pružinový mechanismus zajišťuje konstantní a rovnoměrný tlak na stěny válce.
Technické tipy pro úspěšnou renovaci
-
Mazání je nezbytné: Při honování brzdových komponentů používejte jako mazivo čistou brzdovou kapalinu nebo honovací olej. Zabráníte tím přehřívání a zajistíte odvod uvolněných nečistot.
-
Správný pohyb: Vrtačkou pohybujte plynule vpřed a vzad. Cílem je vytvořit jemný křížový vzor, který pomáhá udržet mazivo a zajišťuje hladký pohyb pístku.
-
Kontrola hloubky koroze: Pokud jsou ve válečku hluboké "vyrezlé" krátery, které nezmizí po krátkém honování, je z bezpečnostních důvodů nutné vyměnit celý váleček za nový.
-
Důkladná očista: Po dokončení práce válec vymyjte čističem brzd a vyfoukejte stlačeným vzduchem. Jakýkoliv zbytek brusiva v systému by mohl okamžitě poškodit nové pryžové těsnění.
Tento nástroj je nepostradatelný pro každého, kdo provádí repase brzdových systémů.