Závodní řada silničních prémiových kol Trek Madone prošla řadou změn a máme zde zbrusu novou již osmou generaci. Trek Madone je známou svou vynikající aerodynamikou a chutí zrychlovat. Byla, je a bude závodním kolem a nelze očekávat nic jiného než výborné a rychlé kolo na závody. Předchozí generaci byla vytýkána lehce vyšší hmotnost. Trek se rozhodl na tomto zapracovat a spojil výhody super lehké modelové řady Emonda a závodní aero řady Madone. Díky tomu nám může nabídnout novou Trek Madone gen... Celý popis
Koupit za 110 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Závodní řada silničních prémiových kol Trek Madone prošla řadou změn a máme zde zbrusu novou již osmou generaci. Trek Madone je známou svou vynikající aerodynamikou a chutí zrychlovat. Byla, je a bude závodním kolem a nelze očekávat nic jiného než výborné a rychlé kolo na závody. Předchozí generaci byla vytýkána lehce vyšší hmotnost. Trek se rozhodl na tomto zapracovat a spojil výhody super lehké modelové řady Emonda a závodní aero řady Madone. Díky tomu nám může nabídnout novou Trek Madone gen 8, která přináší výrazné odlehčení při lepší aerodynamice celku. Silniční kolo Trek Madone SL 7 je vyrobené z OCLV karbonu dostupnější 500 řady. Rám disponuje všemi nejmodernějšími technologiemi jako jsou pevné 12mm osy, šroubovací středové složení T47, kotoučové brzdy, aerodynamické profil rámu Full systém Foil se sedlovkou Isoflow nebo vnitřním vedením hadic a bovdenů. Geometrie je ryze sportovní, závodní a jezdecká pozice spíš natažená, nicméně v továrním nastavení jsou 3 cm podložky pod představcem pro pohodlnější pozici. Madone SL 7 je osazené řadící sadou Shimano Ultegra Di2 v elektronické verzi s 2x12 rychlostmi a hydraulickými kotoučovými brzdami. Karbonová zapletená kola Bontrager Aeolus Pro 51 a plášti Bontrager R3 jsou v moderním bezdušovém provedení. Tyto ráfky vyrobené z karbonu OCLV a jsou kryté doživotní zárukou na prvního majitele. Při poškození ráfků při běžném užívání během prvních dvou let od koupě Vám je výrobce bezplatně opraví nebo rovnou vymění za nové. Kokpit je sestaven karbonovými řídítky Bontrager RSL Aero a představcem Bontrager RCS, který je kompatibilní s vnitřním vedením hadic skrz hlavové složení pro čistší vzhled a zlepšení aerodynamiky. Na rám a vidlici je doživotní záruka pro prvního majitele od koupi. Kolo se nabízí ve velikostech XS až XL.
Parametry
| Výrobce | Trek |
| Hmotnost | 7.88 kg |
| Typ | silniční |
| Náboje | Bontrager Aeolus Pro 51, ořech Shimano Freehub 11/12 |
| Přední vidlice | Madone Gen 8, celokarbonová, kónický sloupek |
| Materiál rámu | karbonové |
| Odpružení | pevná |
| Kotoučové brzdy | ano |
| Určení | unisex |
| Modelový rok | 2025 |
| Počet převodů | 2 x 12 |
| Teleskopická sedlovka | ne |
| S přídavnými kolečky | ne |
| S košíkem | ne |
| Pro dívky | ne |
| Mullet osazení | ne |
| Hydraulické brzdy | ne |
| Vhodné cesty | silnice a cyklostezky |
| Úroveň komponent | závodní |
| Hmotnostní kategorie | lehké (do 11 kg) |
| Nástup na kolo | klasický rám |
| Brzdný systém | hydraulické kotoučové – spolehlivé za mokra i v blátě |
| Charakter materiálu rámu | Karbon – lehký, výkonný, prémiový |
| Řadící páčky | Shimano Ultegra R8170 Di2 |
| Přesmykač | Shimano Ultegra R8150 Di2 |
| Kazeta | Shimano Ultegra R8101, 11-34T |
| Přehazovačka | Shimano Ultegra R8170 Di2 |
| Hlavové složení | RCS |
| Představec | Trek RCS Pro, -7°, délka 80–110 mm |
| Řidítka | Bontrager RSL Aero, 31,8 mm, dosah 80 mm |
| Sedlo | Bontrager Aeolus Elite |
| Nosnost | 125 kg |